Photographie

Les images doivent être achetées au besoin et approuvées par le service du marketing.

Images de la campagne

Les images utilisées pour la marque doivent véhiculer un sentiment de sécurité associé à des moments de la vie réelle. Il doit toujours y avoir un sentiment de réalité à chaque moment, qu’il soit joyeux ou sérieux. Les images de la campagne peuvent être plus émotives et évoquer un sentiment d’espoir et de sécurité.

Two young boys making funny faces outdoors.Joyful bearded man with a cross earring laughing outdoors.Two women, one with long blonde hair, the other with short gray hair, smiling and leaning against each other, wearing leather jackets.
Young woman with shoulder-length brown hair laughing heartily against a palm tree background.Man lying on the floor smiling at his baby who is also smiling back at him.Young boy in jeans and sneakers swinging high on a playground swing.Man with glasses carrying his smiling toddler on his shoulders outside a blue house.

Images stratégiques

Les images stratégiques doivent être orientées vers l’action et plus spécifiques à leur contenu. Par exemple, si une image 
est utilisée pour GreenShield Assurance, vous pouvez utiliser une image dans une pharmacie ou d’une transaction de 
pharmacie en ligne.

Pharmacist with curly hair using a digital tablet while selecting medication in a pharmacy.Family at home, man working on laptop while woman helps children with homework.Elderly woman reading an ebook on a digital tablet, looking thoughtful.Young woman sitting by a window, eyes closed, basking in the sunlight, near a flowering plant.Young girl lying on a bed looking at a smartphone with curiosity.Senior woman with short grey hair using a tablet while sitting on a couch, with a cozy blanket beside her.